donderdag 4 oktober 2012

#6 foto's

Ben vandaag naar een hostel gegaan in Lima in de wijk San Miguel, waar ik vanavond slaap. Heb afscheid genomen van het gezin waar ik de afgelopen 2 dagen heb verbleven, veel "te quiero's" en "cuidado corazon's". Als bedankje heb ik hun (naar mijn idee) te lege huis gepimpt met een aantal bloemboeketten. Was net nog in het donker op straat bij de zee en dat zou niet moeten, dus in plaats daarvan heb ik me naar het hostel gehaast en zal ik potentiƫle lezers vermaken met wat foto's. Ik heb nu nog internet en morgen niet meer. Morgen vertrekt m'n bus richting Cusco wat 4 dagen in beslag gaat nemen. We zullen zien wat de dag me brengt! Liefs




Districto Miraflores een toeristische wijk in Lima
Pacific Ocean
Ik met Judith, Miguel en hun kleindochter Alejandra


funny bus

Achterin de Combi (toen hij vol was had ik het lef niet m'n camera onder mijn kleding vandaan te halen)

Lekker Cerviche in een plas zuur water. Sorry Peru, eet nog liever boerenkool

Alejandra is in slaap gevallen in de bus

Snapshot uit de bus van 'La Victoria'

Mijn kamer bij de familie Barreto



De Pacific Ocean is 1 minuut lopen van mijn hostal. Net een tijd bij de zee mijn zonden overpeinsd. 

4 opmerkingen:

  1. Anoniem4.10.12

    Wauw wat een ervaring die eerste dagen. Een veilige reis toegewenst de komende 4 dagen. Groetjes de boessenkool

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laura4.10.12

    Leuk om de foto's te zien! Die onderste foto is mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem4.10.12

    Hey Medy,
    SUPER dat je op 1 oktober meteen meekwam.
    Is die KLM toch nog ergens goed voor !
    Ik volg alles op internet.
    Goeie reis naar Cusco.

    Je uiteraard overbezorgde vader :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem4.10.12

    Vet leuk dat je dat allemaal mag doen! :) en t lijkt me heel fijn dat je zo gastvrij bent ontvangen met al die duizenden mensen daar. en succes met t eten daar ;) heel veel verder plezier! xxJulia

    BeantwoordenVerwijderen