zondag 5 juli 2015

#81 Mama, Marcel en Niki

Mam en Marcel zijn hier 2 weken geweest! Super leuk om mijn broer ook een keer hier te hebben. Ik vind het elke keer zo fijn als er iemand langs komt van thuis, het is fijn om te weten dat als ik met ze spreek op afstand of wanneer ik weer in Nederland ben dat zij een idee hebben van waar ik al die tijd ben geweest en hoe mijn leven er hier uit ziet. We hebben veel leuke dingen gedaan in deze 2 weken en Marcel en mam hebben Lynn ontmoet! Ook is Niki over gekomen, Lynn zijn beste vriend van thuis, die voor ongeveer 6 maanden hier blijft om Spaans te leren!

Marcel in de bus, een nek hernia ontwikkelend
Lama's kieken! Waar lama's minder bekend om staan zijn hun scheten... zoek dekking
Mam met een geel blauwe Guacamayo
Achterbak stijl

Grappig dat mijn broertje nu dan toch echt langer is dan ik...
Cheers! Mam in ons lokale barretje Km0, waar altijd live muziek is en waar we altijd lol hebben.
Marcel en Niki (Lynn's beste vriend die een half jaar bij ons is geweest)
Rooie wangetjes
Wereldcup kijken in de meest shabby tent ooit! Na uren hebben rond gebanjerd om pizza te kunnen vinden op een zondag vonden we eindelijk dit tentje. En er stond nog een tv ook! Nederland speelde.


De velden in, naar de maan tempel toe. 10 minuten van mijn huis met bus.
Marcel met de maan tempel in de achtergrond

Apu Ausangate (De beschermer van de Cusco vallei) komt ook even om de hoek kijken


Cusco vallei
Marcel verorbert zijn chicharron (gefrituurd varkensvlees)
een
twee
drie
vier
vijf malloten in een restaurant
Marcel op het balkon van Papachos, uitkijkend op de Plaza de Armas van Cusco.
Een dagje quad rijden door de Heilige Vallei!
Joehoe!
Lastig te zeggen wat ze hier nou precies mee bedoelde...
Mama bij de zout terrassen
Lynn en ik bij de zout terrassen
2 clowns met lang haar in de wind

De zout terrassen blijven mooi :)
Agricultuur lab, Moray

Geen opmerkingen:

Een reactie posten