woensdag 1 juli 2015

#79 Hiep Hoi Paucartambo!

Ik keek op mijn blog en realiseerde me dat ik al een half jaar lang niks meer geschreven heb en dat er ook heel veel verhalen en avonturen missen. Beetje bij beetje zal ik weer wat verhalen gaan schrijven en foto's plaatsen, want eigenlijk vond ik het wel jammer om te zien...

Daarom, hier wat foto's van een weekend in Paucartambo vorige winter!


Het dorp Paucartambo



Paucartambo voelt al bijna als thuis. Eddy en Lily hebben er een huis wat Lily deelt met haar broers en zussen en waar zij als meisje is opgegroeid. Wanneer we naar Paucartambo gaan is het om compleet niks te doen, een beetje rond te hangen, in de rivier te banjeren en een beetje kunnen klussen aan het huis. De weg van Cusco naar Paucartambo is onwijs slingerig! Grappig hoe ik onwijze wagenziekte heb in Nederland, maar hier in Peru ben ik gewend geraakt aan de kronkelende wegen (oh, en pilletjes zijn mijn beste vrienden). Lynn en ik reisden s'avonds laat en moesten een uur wachten tot er een plekje vrij kwam op een autootje. We kregen de achterbak, woehoe! 3 uur in de achterbak was achteraf echt top. We pasten precies in de achterbak naast elkaar op onze rug liggend en er was een super mooie heldere lucht waardoor we alle sterren konden bewonderen! In de bergweggetjes is er ook absoluut geen tegenlicht.


Met Lynn in de achterbak


Het huis van Eddy en Lily

De patio!
Ik ben een pannekoek



Feestje aan de gang op de brug! De oude brug van Paucartambo is erg beroemd vanwege de religieuze feesten in July die zich altijd manifesteren rond de brug.

Kampvuurtje op de patio (familie van Lily, Mauricio, Lynn en Marlon



Geen opmerkingen:

Een reactie posten