zondag 31 juli 2016

#146 Fotoserie: De dag dat... 4

De dag dat... Lynn besloot zijn fotorolletjes te ontwikkelen en er een stormvloed aan herinneringen aanspoelde! Lynn fotografeert met een Asahi Pentax ES II, een mechanische camera uit 1964 en hij heeft er de meest magische plaatjes mee weten te schieten! 'De dag dat...' is een fotoserie van Lynn's Analog foto's van alledaagse dingen in ons leven in 2014/2015 met beschrijvingen bij iedere foto! Lees verder voor deel 4. 

De dag dat honderden vliegers de lucht in gingen. Iedere zondag. - Qenko


De dag dat er een boot met goederen aanmeerde bij het eiland en de bewoners kwamen aansnellen om de lading te lossen. Wij genoten in het gras. - Isla del Sol

Zomaar een dag op werk. - Santiago, Cusco
De dag dat de bewoners de velden plat brandden om er opnieuw gewassen op te kunnen verbouwen. Of dit nou heel ecologisch is... - Quinta el Vallecito
De dag dat dit kleine monster zich een beetje té thuis begon te voelen. Wat een lief koppie. - Mariscal Gamarra
De dag dat ik wéér niks kocht en ik nog met studs op mijn schoenen rondliep. Kijken, kijken niet kopen! - Cusco
De dag dat zij zich klaarmaakten voor vertrek naar het festival van het jaar, Señor de Collor'iti. De ukukus. - Plaza de Arnas, Cusco
Dag en nacht zitten de bussen vol. Zo ziet dat er uit. Met de raampjes open. - Cristo Blanco
De dag dat duizenden mensen zichzelf een berg op sleepten met eten, baby's en omas. Het feest heet Inti Raymi, waar toeristen worden afgezet en vele lokalen al niet eens meer heen gaan. Maar toch mooi. - Saqsayhuaman
Die dag herinner ik mij goed! Dat is mijn 21ste verjaardag. - Cusco

Geen opmerkingen:

Een reactie posten