zondag 31 juli 2016

#145 Fotoserie: De dag dat... 3

De dag dat... Lynn besloot zijn fotorolletjes te ontwikkelen en er een stormvloed aan herinneringen aanspoelde! Lynn fotografeert met een Asahi Pentax ES II, een mechanische camera uit 1964 en hij heeft er de meest magische plaatjes mee weten te schieten! 'De dag dat...' is een fotoserie van Lynn's Analog foto's van alledaagse dingen in ons leven in 2014/2015 met beschrijvingen bij iedere foto! Lees verder voor deel 3.
De dag dat we 6 uur moesten wachten op een slingerweg in het regenwoud vanwege een aardverschuiving. Er gingen vele koekjes en sigaretten doorheen. -  Pilcopata
De dag dat we 3 uur liepen naar een waterval in het regenwoud en ik deze foto van Lynn nam! Wauw. - Chontachaka, Amazone regenwoud
De dag dat ik voor werk de jungle in werd gestuurd en ik verslag moest doen, en ik bij mezelf dacht: Wat ver-schrik-ke-lijk dat ik voor werk de Amazone in moet'. Een fantastische dag. - Chontachaka, Amazone regenwoud
De dag dat we naar de dichstbijzijnde markt afreisden in een gammele taxi, ergens tussen het regenwoud en de bergen. - Patria, Pilcopata
De dag dat SeƱor de Choquekillka werd gevierd en we de hele dag op een stoepje naar dansende maskers hebben gekeken. En bier drinken natuurlijk. - Ollantaytambo
Zomaar een dag, met dansende kinderen. - Plaza de Armas, Cusco
Dit is elke willekeurige dag. Volgensmij doe ik dit elke dag. - Tahuantinsuyo, Cusco
De dag dat Santiago de gitaar van Lynn oppakte in de kliniek en hem nooit meer losliet. - Nuevo Amanecer
De dag dat Lynn een goede dag had - Quinta el Vallecito
De dag dat ik een constructie van hout en adobe beklom wat deel van het nieuwe weeshuis zou worden, om morale support te bieden aan onze Poolse jongens die zich in het zweet stonden te werken! - Quinta el Vallecito

Geen opmerkingen:

Een reactie posten