zondag 27 maart 2016

#132 Het goede leven

Mijn moeder is altijd bereid om naar de verste uithoeken van de planeet te vliegen om mij op te komen zoeken, en wie kan dat nou zeggen! :) Dit keer was Spanje aan de beurt! Een grote verandering in vergelijking tot Peru en gelukkig slechts 3 uur in een vliegtuig i.p.v. 28 uur onderweg te zijn. Uiteraard stond een bezoekje aan Sevilla op de planning. Lees verder voor meer foto's!
De kathedraal in Sevilla


Sevilla was middenin de voorbereidingen voor heilige week! Voor meer informatie over de heilige week kun je mijn blog #131 Semana Santa in Cusco & AndalucĂ­a lezen. Wij kwamen gelukkig tijdens de stilte voor de storm en hebben de kathedraal kunnen laten zien zonder vertrappelt te worden door gekleurde kabouters en een giga mensenmassa. En we hadden perfect, zonnig weer!

Voorbereidingen voor heilige week
Daar komen de eerste kleine puntmutsjes aangesneld!
Wen Lynn en ik hebben een favoriet tapas restaurantje in het centrum van Sevilla waar we gelukkig nog terecht konden en we de laatste tafel in beslag hebben genomen om vervolgens 3 uur lang niet meer op te staan. Onder het gemak van sinaasappeltjes wijn, sangria, kaas, worst, ham en olijven hebben we van het zonnetje kunnen genieten en mensen kunnen begluren. Ik geloof dat ze dit bedoelden wanneer ze de spreuk 'het goede leven' bedachten.



Calle Betis, terrasjes en Flamenco bars!
De Guadalquivir s'avonds!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten