dinsdag 27 mei 2014

# 69 Machu Picchu & Huayna Picchu

Mijn tweede keer naar Machu Picchu, hoe veel mensen kunnen dat zeggen in hun leven? Ik ging mee als groep begeleider met een groep waar ik hun gehele reis naar Peru coördineerde. De tweede keer is niet minder dan de eerste en ik realiseer me hoe veel geluk ik iedere keer heb met het weer wanneer ik dit wereldwonder bezoek. Dit keer ben ik ook Huayna Picchu op geklommen wat weer een compleet ander uitzicht geeft. Machu Picchu is zo'n plek waar je je altijd nog 834092 keer meer realiseert: 'Wat ben ik dankbaar voor dit leven'. Ik heb nog minstens 2 of 3 bezoekjes aan Machu Picchu nodig om álles te kunnen ontdekken. Hier de foto's. 

De heilige vallei, onderweg naar Machu Picchu. Spectaculaire bergen in dit gebied. 




On the road
In de trein
Zonsopgang in Machu Picchu om 6 uur s'ochtends

lijkt wel een ansichtkaartje

Rotsen in de vorm geslepen van de achterliggende bergen
Omhoog naar Huayna Picchu

De ruines gezien vanaf Huayna Picchu

Joepie!
Traplopen met een doodswens

De groep van San Francisco!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten