maandag 29 februari 2016

#129 Food Fest Sevilla!

Dit weekend waren Lynn en ik weer even helemaal in ons element: voedsel! We zijn naar Sevilla gegaan om omringd te worden door heerlijke geuren en kleuren en leuke muziek. Lees meer voor een verhaaltje en wat foto's!




Piepers in 'Mojo'. Een saus op oliebasis: kaassaus, pikante saus, kruidensaus hmmm....
Dit heeft iedereen vast wel eens gezien, of mogen bijwonen een Food Truck Festival. Tientallen busjes van oud naar oudst komen bij elkaar en zet zijn mini toko op. In elk busje valt iets anders lekkers te halen! Voor ons luidde dit mini festival de aankomst van het voorjaar in, want hier in Zuid Spanje kunnen we ons nu alweer buiten in de zon op de terrasjes begeven!


Ook was het gaaf om alle busjes te bekijken. Ik heb al sinds ik jong ben de droom om ooit een dag een busje te kopen en rond te rijden voor een aantal jaar. Na in Zuid Amerika te hebben gewoond is de 'waar?' geen vraagstuk meer; het continent is bekend! Helaas lijk ik me steeds meer te verwijderen van mijn droom want mijn rijbewijs heb ik 2.5 jaar geleden gehaald en vervolgens heb ik geen minuut meer in een auto gezeten. Maar wees niet getreurd! Ik ben hard aan het oefenen geslagen in het rammelbakkie van mijn collega. Gevaar op de Spaanse wegen dus.

Plaatjes van Sevilla. Puente Isabel II
De Guadalquivir & de gouden toren
Voorjaar in Sevilla!
Het werk gaat gewoon door in de weekenden.. Nakijken, nakijken en voorbereiden.
Terrasjes tijd joehoe!
Voorlopig zie je mij nog niet een busje kopen en vertrekken want een vrij belangrijk onderdeel mist nog: de bus. De centjes voor die bus zijn nog niet binnen, maar beetje bij beetje zie ik het getalletje op mijn bankrekening stijgen! Deze droom zal nog een aantal jaren op de wachtlijst blijven staan want het zou saai zijn als ik mijn grootste avontuur al op mijn 22e geleefd heb! Ik moet iets te dromen hebben...

Groene blaadjes aan de bomen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten