vrijdag 4 september 2015

#101 Zwitserland en Nederland

Na een hele tijd werken kwamen mijn 2 weken vakantie er aan.. 2 weken! Er was zoveel wat ik kon doen! Aangezien Lynn al een tijdje weer in Europa was heb ik besloten om deze 2 weken in Europa door te brengen. Wat een bijzondere vakantie en wat een lol hebben we gehad. Ik heb Lynn zijn familie weer kunnen zien, zijn vader kunnen ontmoeten en zijn geboorteplaats leren kennen. Daarna hebben we een trein door Duitsland genomen en heeft Lynn Nederland en mijn vader leren kennen!

(verlaten van het vaste land boven Venezuela)

Schaffhausen, Lynn´s stadje

Luzern
Luzern
Bij de Reinval
Luzern
Luzern


In de trein naar Nederland, door Duitsland heen. Helse treinreis van 16 uur!
Halverwege..
Het Zwarte Woud
Amsterdam!


Scrabblen! Wat een obsessie werd...

Lynn en David in de Beijaard! :) :)
het IJsselmeer

Uit eten met mam en pap!

Zie je snel weer! :)
En weer terug naar huis voor de laatste maandjes in Cusco...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten