zaterdag 11 juni 2016

#138 Fotoserie: Golf van Cádiz door het jaar heen

Ik mag mijzelf gelukkig prijzen dat ik de foto hieronder afgelopen zondag op 30 minuten van ons huis heb genomen. Hoewel vele Spanjaarden nog in truien en lange jeans rondlopen ben ik al een maand geleden overgeschakeld op hemdjes, korte mouwen, jurkjes en zonnebrillen. Officieel is het nog geen zomer, maar hier is het toch echt al wekenlang, zo niet maandenlang, regelmatig boven 30 graden Celsius! Heerlijk, op een vrije dag. Verschrikkelijk op een lange werkdag, maar ik zal niet klagen. Dit is een foto serie van het strand aan de Golf van Cádiz, waar wij wonen. Van storm tot hittegolf. Kijk verder.
Het strand bij Punta Umbria

Het strand in winter. Nog vrij veel mensen te vinden hier!


Lynn op het strand van Mazagon
Pfoe, wat romantisch zeg!
Koffie leuten op een erg donkere dag aan het strand
Maar, achter de wolken schijnt de zon. Zijn dit geen mooie kleuren?


We zijn er klaar voor!
Onze vrienden gitaar en banaan reizen altijd mee. Ze maken perfect gezelschap voor stranduitjes!
Ik doe erg mijn best

Een zonsondergang aan het strand...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten