zondag 29 november 2015

#121 Foto's Huelva

Hier wat foto's van Huelva, voornamelijk de buurt waar wij wonen. Verder is er niet veel gaande, ik ben voornamelijk druk bezig met mezelf inwerken voor mijn nieuwe baan. Lesgeven is erg leuk, maar het effectief plannen van lessen is nog altijd een opgave en me verdiepen in de Engelse grammatica. Administratief werk gaat langzaam omdat ik slechts enkele uurtjes op het kantoor doorbreng. De afgelopen weekenden hebben we niks spannends ondernomen, maar volgend weekend zijn we van plan om de heuvels te verkennen aangezien we een lang weekend van 4 dagen. En we hebben speciale plannen voor de kerstvakantie waar we voor aan het sparen zijn.

Mijn straat: Paseo de la Independencia

Het plein bij ons om de hoek. Plaza la Merced
Boom kunst
Bij ons in de buurt zijn er 2 bomen waar s'avonds alle vogeltjes komen om te slapen (denken we). Rond 5 uur is er een hels kabaal dat aanhoud tot een uur of 7, en er komen vogels aanvliegen van alle kanten. Je kunt er zelf niet overheen praten! We weten niet precies waarom ze zich in deze bomen nestelen...
Vogeltjes boom
Restaurantje La Teja
Dit restaurantje lopen we regelmatig langs en het schijnt het allerbeste restaurant van Huelva te zijn. Ik ben er alleen nog nooit langs gelopen terwijl het open was, dit blijft dus nog een vraagstuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten