maandag 19 oktober 2015

#113 'Hasta la vista' Party


Mijn laatste vrijdag in Peru hebben we een feestje georganiseerd bij Eddy en Lily thuis! Iedereen was er, er was eten en drinken, er is gehuild en gelachen en vooral heeel veeel gedanst! Voor meer foto's klik op 'meer lezen'

Mama en Joost, mijn nieuwe huisgenootje de afgelopen maand!
met Jordan! Mijn lieve huisgenootje
Rocio en Wilder hebben een super lieve salade gemaakt :)
Chelsey, mijn colega en vriendin
Mama en Eddy
Claudia (mijn TEFL trainer) en Ninoska (oud colega en goeie vriendin!)
Jack en Silvia
Eddy maakt Pisco Sours voor iedereen
TEFL Klasgenootjes! Joe, Amber en Mary

Maya is ook van de partij
Eddy en Lily dansen
Mama en mijn Peruaanse mama :)
dansen met Waldir, colega en goeie vriend
Mauricio en Lily


Rocio danst Rumba!
Met Mauricio Saya dansen

Makarena


Geen opmerkingen:

Een reactie posten