zondag 30 september 2012

#3 Avond voor vertrek

Mijn laatste gedachten op Hollandse bodem.


Dus hier zit ik nu achter mijn computer. Naast me staat mijn backpack van slechts 18 kilo die toch echt wel zwaar is, maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik de afgelopen 3 maanden de sportschool heb ontweken. Morgen vlieg ik 10558.72 kilometer van huis. Ik vraag me af waar ik in vredesnaam aan begonnen ben, het is overweldigend. De hoeveelheid voorbereiding die er in is gegaan, de kosten die er aan vast zitten, de mensen waar ik de afgelopen week afscheid van heb genomen. Ik vraag me af wat ik mee zal gaan maken en als wat voor mens ik zal terugkeren. Ik kan me geen voorstelling maken van hoe ik tegen de wereld aan zal kijken over 6 maanden. Het enige waar ik zeker van ben is dat de wereld zoals ik die nĂș ken nog slechts 27 uur zal 'bestaan' en daarna stap ik op Peruviaanse bodem en zal alles veranderen. Dit plan spookt al sinds mijn 13e door mijn hoofd, over 2 weken wordt ik 19. Hoe snel zijn de afgelopen 6 jaar voorbij gevlogen? Hoe snel zullen de komende 6 maanden voorbij vliegen? Wat ik morgen ga doen is het juiste, het is wat ik het aller liefste zou doen op dit moment en m'n hart staat in brand als ik er aan denk. Het klopt letterlijk sneller dan normaal en ik ben er nog niet eens. Ik ga proberen dit gevoel vast te houden en te genieten van elke seconde die ik zal meemaken. Het gaat echt gebeuren. Ik ga dit doen. Bring it on.

2 opmerkingen:

  1. Have a Great Time And Good Luck! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes en heel veel plezier, Medy!
    Let goed op jezelf!

    Liefs xxxx

    BeantwoordenVerwijderen